Доставка і оплата

Робота із замовленнями

 
  • Прийняті замовлення обробляються у робочі дні з 09.00 до 18.00
  • У не робочий час замовлення обробляються автоматично, Ви отримаєте повідомлення про статус Вашого замовлення.
  • У разі уточнення інформації на замовлення, ми зв’яжемося з Вами, зателефонувавши на залишений Вами телефонний номер
  • Після підтвердження замовлення через короткий час Ви отримаєте SMS з номером вантажної декларації

Способи доставки

  •  Самовивіз (по м. Запоріжжя) –   Доставка в день покупки (Покупка здійснена до 15 години дня)
  • Доставка “Нова Пошта”Відправка товару перевізником Нової Пошти здійснюється кожен день з 15:00 – 17:00, крім суботи та неділі. З тарифами “Нової Пошти”. Відправляємо як післяплатою, так і після оплати на карту Приват Банку. Замовлення можна отримати в найближчому до Вас відділенні Нової пошти через 1 – 3 робочих дні.Відправка протягом 24 год. з моменту замовлення.
  • Доставка “Укрпошта”Відправка замовлення УКРПОШТОЮ – за умови безготівкового розрахунку. Після відправлення посилки, ми надсилаємо вам трек-номер по якому ви можете відстежувати доставку посилки на сайті: http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku

Умови доставки та тарифи

  • Доставка товару провадиться тільки по Україні службами доставки “Нова Пошта” “Justin” або “Укр Пошта” на вказане відділення
  • Замовлення, оформлені до 15-ї години поточного дня, передаються до служби доставки того ж дня. Замовлення, оформлені після 15-ї години дня, надсилаються наступного дня.
  • Статус та термін доставки можна перевірити у додатках Нової Пошти, Justin або Укр Пошти, зазвичай він становить від 1 до 3х днів
  •   Усі замовлення, розміщені у вихідні дні, надсилаються у перший робочий день, після підтвердження оператором наявності товару та реквізитів одержувача. Вартість доставки по Україні службою “Нова Пошта” розраховується згідно з тарифами за об’ємною вагою посилки та перебувати в межах 50-200 грн.
  • При оплаті на “Новій Пошті” (незалежно від суми замовлення) комісію + 2% від суми переказу оплачує Покупець. Служба доставки “Нова Пошта” залишає за собою право встановлювати терміни доставки та вносити зміни у певних випадках. Отримати більше інформації про терміни та тарифи доставки можна на офіційному сайті кур’єрської служби.

 

Оплата товару та доставки

Ми пропонуємо кілька варіантів оплати Вашого замовлення:

 
  • Безготівкова оплата на сайті за допомогою платіжної картки Visa/MasterCard
  • Передплата на рахунок – при виборі цього способу оплати Ви отримаєте на Viber або адресу електронної пошти, яку вказали під час оформлення замовлення, реквізити для платежу. Сплатити зазначену суму ви можете через платіжні системи, термінали самообслуговування, банкомати або у відділенні банку
  • Накладений платіж (оплата при отриманні) – Ви оплачуєте замовлення безпосередньо в момент його отримання у відділенні “Нової Пошти”. Вартість такої послуги (грошовий переказ) визначається компанією “Нова Пошта”
  • Звертаємо Вашу увагу, що витрати з переказу коштів (послуга післяплати) оплачує Покупець при отриманні посилки разом із замовленням у відділенні “Нової Пошти”.

Огляд товару та повернення

  
  • Товар надсилається в захисній картонній упаковці. Якщо упаковка пошкоджена – повідомте про це оператора «Нової Пошти». Ви можете повернути товар, якщо вважаєте, що пошкодження упаковки є значними. Ми замінимо Вам пошкоджений набір найближчим часом. Розтин фірмового впакування не допускається, такі набори ми вже не зможемо обміняти.
  • Компанія LEAtoys робить все, щоб іграшки були високоякісними, і ми сподіваємося, що продукція, що ми пропонуємо, задовольнить Ваші очікування. Але якщо з будь-яких причин Вам необхідно повернути або обміняти придбаний товар, то це можливо зробити протягом 14 днів з дня продажу і тільки в тому випадку, якщо коробка набору не пошкоджена і не розкрита.