Ляльки L.O.L. Surprise Оригінальні Ляльки ЛОЛ від MGA Entertainment Ляльки L.O.L. Surprise
Ця історія була спочатку опублікована 17 грудня 2019 в NYT Parenting. Ісаак Ларян, засновник та генеральний директор з MGA Entertainment, американського іграшкового гіганта. Ларіан страждав на безсоння, і не дарма. Мільярдер провів останнє десятиліття в суді, борючись з Mattel, іншою американською компанією з виробництва іграшок, через інтелектуальну власність Bratz, не за роками розвиненої лінійки ляльок, розроблених колишнім дизайнером іграшок Mattel, який пізніше став працювати на M.G.A.E. M.G.A.E. витратила сотні мільйонів доларів на судові витрати, щоб протистояти Mattel, культовому бренду Барбі, і Ларіан також переймався тим, що Bratz втратив популярність. Ляльки з кроп-топом та взуттям на платформі були величезними на початку нульових, але залишили центр уваги через зміну смаків споживачів, а також особливо образливий звіт Американської психологічної асоціації, в якому Братц звинувачувався в сексуалізації молодих дівчат.
Ларіану потрібна була перемога, і того вечора він вирішив переглянути YouTube і переглянути відеоролики з описом продуктів, які він чув від своїх дітей. «Мої діти запитали: «Ви знаєте про це розпакування iPhone? »- сказав Ларіан зі штаб-квартири M.G.A.E. недавнім осіннім днем. «Я заходжу на YouTube і вставляю «розпакування Apple iPhone», і, про боже, вони мали рацію. Чесно кажучи, я думав, що люди збожеволіли через це. Потім я набрав «розпакування іграшки». Лампочка згасла. Ларіан пішов прямо до своєї команди дизайнерів із прямими замовленнями: «Я сказав: «Нам потрібно зробити ідеальну іграшку для розпакування»». M.G.A.E. відповідь творчої команди, L.O.L. Сюрприз! ляльки розміром з пінту, цукеркового кольору та мають неймовірно величезні очі, що робить їх схожими на когось із кислотного тріпу. Вони мають стильну зачіску, а також різні аксесуари, такі як сумочка, кавова чашка або пов’язка на голову.
M.G.A.E. продав у 2018 році на суму 4 мільярди доларів. Але привабливість іграшки – не єдиний вау-фактор. L.O.L. Surprise ляльки поставляються у непрозорій упаковці, тому діти не знають, що вони отримують, доки іграшка не буде повністю розгорнута. Кожен аксесуар, яких зазвичай налічується від семи до дев’яти, але може бути кілька десятків, також захований у власному шарі упаковки, що робить процес розгортання незабутнім.
Ляльки, призначені для вікової групи від 4 до 14 років, мають різні функції, такі як бризки води або секретний дизайн шкіри, який – сюрприз! – Виявляється після приміщення під воду.
Нічне натхнення Ларіана породило сенсацію – одна з найпопулярніших іграшок останнього десятиліття.