Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.

Умови повернення товарів належної якості

Як я можу обміняти чи повернути товар? Повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України – «Закон захисту прав споживачів. Стаття 8», протягом повних 14 календарних днів включно. Щоб реалізувати право повернення товару, необхідно переконатися, що: товар не був у використанні, тобто. є новим;

збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей тощо) та споживчі якості товару;

збережено пломби, ярлики.

Для регіонів України повернення відбувається транспортною компанією Нова Пошта.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.